ENEL este un furnizor nou de energie electrică adus la pachet de politica ineficentă a coaliției PNL – USR – UDMR. Un operator inventat pe piața liberalizată de oferte către consumatorii casnici care a pornit cu stângul în lupta pentru impunerea pe piață a serviciilor eficiente, bine organizate și corecte. ENEL acționează în dublă măsură în comparație cu atitudinea mieroasă, plină de prietenie și bune intenții de la promovarea ofertelor și păcăleala pe care o primești după ce devi client. Facturi abuzive, fără nicio realitate cu consumul înregistrat în contoar, lipsă de contact cu instituția ENEL pentru întrebări, lămuriri, etc.
În cazul nostru, în județul Vâlcea nu au deschis decât o singură agenție aflată în Rm.Vâlcea, Aleea Muzicii, bl RO-1 (lângă Khaufland), condusă de manager Popi Lavinia Elena (foto).
Furt în formă continuată
Și eu am căzut în plasa ofertelor ENEL! Am plătit, în mod cinstit, facturile la bancomatele PayPoint de la Alicos Family – Bujoreni 300 lei și Arbo SRL – Călimănești 300 lei. Au fost mai multe facturi plătite la ENEL și de ficare dată operatoarele de aici au tastat codul de client fără să știe că ENEL are mai multe denumiri înregistrate pe aceste aparate (ENEL Energie, ENEL Oltenia, ENEL Muntenia). Două dintre ele au ajuns nu le-a înregistrat ENEL-ul. A fost o greșeală pe care nu am luat-o în considerare ca pe ceva grav, pentru că am avut încredere în instituția ENEL că va rezolva problema, oferind ca dovadă chitanțele de plată în valoare de 600 lei.
Nu a fost rezolvare! Din ianuarie 2021 m-am plimbat pe la porțile ENEL încercând să-i conving să-mi recunoscă plățile. Am sunat la numărul pentru clienți – În ZADAR! Am intrat pe internet unde m-am înscris la serviciul My Acount – În ZADAR! Am sunat la toate numerele de telefon posbile ENEL – În ZADAR!
Am fost la sediul lor din Rm.Vâlcea, unde am luat legătura cu managerul de aici, Lavinia Elena Popi o becheră tomnatică prefăcută în instanță morală. Primele patru dăți mi-a spus că este foarte ocupată cu contractele de înregistrare clienți noi la ENEL, dar să sun la numărul pentru clienți că sigur se rezolvă problema! Am fost la protecția consumatorului – În ZADAR! A cincea oară, Lavinia Elena Popi s-a supărat că am devenit prea insistent transmițându-mi cu politețea rece că din acel moment nu mai am ce căuta la ENEL pentru că sunt obraznic și insistent.
A șasea oară a sosit prin poștă, în data de 8.03.2021 preavizul de întrerupere a energiei electrice pentru înregistrarea de datorii (409, 78 lei) cu termenul limită 23.03.2021.
În concluzie ...
Am luat legătura cu statul de drept român, Poliția Municipiului Rm.Vâlcea unde am reclamat că mi se interzice accesul în sediul ENEL pe motiv de insistență în susținerea facturilor plătite. Oamenii plătiți să ne apere interesele, într-un maximum de cretinism și idioțenie mi-au spus că nu au ce să facă și că trebuie să-i acționez în judecată pe cei de la ENEL. Mulțumim Poliției Române care este în slujba noastră la nivelul calului și al sapei!