F Faptul divers

A apărut ”Marca Increderii” - simbol al încrederii consumatorului care certifică producătorii de ”bombe alimentare” din industria românească

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

InfoCons a inițiat Programul în vederea eliberării Certificatului de Utilizare a Mărcii Programului Național de Protecția Consumatorilor – Marca Increderii, in conformitate cu normele si standardele comunitare, Programul ce se regaseste in majoritatea tarilor UE și nu numai. Aceste instituții nu au înțeles nimic din abuzul în formă continuată pe care-l execută producătorii din industria Europeană încurajând prin programe de evaluare, testare si promovare a produselor si serviciilor ce indeplinesc (chipurile) normativele și firmele românești să producă tot mai mult și prost. Iar ca românul să mănânce liniștit au apărut aceste programe pentru a da incredere cetățeanului în calitatea lui de consumator ...

Marca Increderii certifică de acum și firmele românești să producă bombe alimentare și oferă plus-valoare pentru produsele și serviciile de pe piața privată cu privire la respectarea drepturilor din perspectiva protecției consumatorilor și le încureajează să producă tot mai prost și într-o bătaie de joc continuă la sănătatea cetățeanului.

Prima Companie, in domeniul produselor agroalimentare, care a obtinut Certificarea Marca Increderii este ( SC CRISTIM 2 PRODCOM SRL ).  Iar motivarea legiuitorului spune: ”ceea ce aduce un plus de incredere, trasabilitate, transparenta si nu in ultimul rand, arata ca si companiile romanesti si Managementul acestora pot fi comparabile de multe ori cu mai multe companii internationale.”